REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO I NEWSLETTERA
1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Regulamin określa warunki umów w zakresie dostarczania towarów, a także produktów i usług cyfrowych, w tym Newslettera, w szczególności prawa i obowiązki stron umowy tj. Sprzedawcy i Klienta lub Użytkownika Newsletter1a.
- Każdy Klient i Użytkownik newslettera jest zobowiązany zapoznać się i zaakceptować warunki określone Regulaminem przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą.
2. DEFINICJE
- Sprzedawca: „Pszczela Symfonia” Agnieszka Zalewska, NIP: 532 191 33 79, z siedzibą w 05-822 Milanówek, ul. Wojska Polskiego 84.
- Klient: Osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna korzystająca ze Strony internetowej, w szczególności dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Konsument: Osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta: Osoba fizyczna dokonująca zakupu związanego z działalnością gospodarczą, ale bez charakteru zawodowego.
- Użytkownik: Osoba fizyczna zapisująca się na Newsletter.
- Strona internetowa: Serwis dostępny pod adresem: https://pszczelasymfonia.pl.
- Sklep: Sklep internetowy prowadzony pod adresem https://pszczelasymfonia.pl.
- Produkt cyfrowy: Treści cyfrowe (np. ebook, kurs online) dostarczane w formie cyfrowej.
- Usługa cyfrowa: Usługa umożliwiająca przechowywanie danych lub inne interakcje cyfrowe (np. konto w Sklepie).
- Towar: Fizyczny produkt dostępny w asortymencie Sklepu.
- Newsletter: Treści cyfrowe dostarczane osobom, które dokonały zapisu.
- Koszyk: Element oprogramowania Sklepu, w którym widać wybrane produkty do zakupu.
- Formularz zamówienia: Formularz umożliwiający złożenie Zamówienia.
- Formularz zapisu: Formularz umożliwiający zawarcie umowy o dostarczanie Newslettera.
- Formularz rejestracji: Formularz umożliwiający utworzenie Konta.
- Konto: Konto w Sklepie, w którym gromadzone są dane Klienta i informacje o Zamówieniach.
- Zamówienie: Oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy.
- Operator płatności: System płatności Imoje świadczony przez ING Bank Śląski SA.
- Umowa: Umowa zawarta na odległość.
- Regulamin: Niniejszy regulamin.
3. KONTAKT ZE SKLEPEM
Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób
- E-mail: biuro@pszczelasymfonia.pl
- Pisemnie: 05-822 Milanówek ul. Wojska Polskiego 84
- Telefonicznie: 696 629 008 (w godz. 8-16 w dni robocze)
- Numer rachunku bankowego: ING Bank Śląski 64 1050 1924 1000 0097 8155 4440
4. ŚRODOWISKO CYFROWE KLIENTA
Do korzystania ze Sklepu niezbędne są:
- Urządzenie z dostępem do internetu, systemem operacyjnym i przeglądarką.
- Przeglądarka plików (pdf, word, excel).
- Aktywny adres e-mail.
Sprzedawca zapewnia bezpieczny dostęp do strony. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści bezprawnych.
5.NEWSLETTER ORAZ POZOSTAŁE NIEODPŁATNE TREŚCI I USŁUGI CYFROWE
Sprzedawca dostarcza płatne i nieodpłatne Produkty i Usługi cyfrowe.
Nieodpłatne usługi to m.in. przeglądanie asortymentu, składanie Zamówienia bez rejestracji, założenie i prowadzenie Konta, oraz dostarczanie Newslettera.
Aby otrzymać Newsletter, należy:
- Wypełnić formularz zapisu.
- Wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
- Zaakceptować Regulamin i kliknąć „Zapisz”.
- Potwierdzić zapis, klikając w link w e-mailu od Sprzedawcy.
6. ODPŁATNE PRODUKTY CYFROWE I KONSULTACJE
Sprzedawca umożliwia zawarcie umowy na dostarczenie Produktów cyfrowych (np. ebook, kurs online) oraz na przeprowadzenie Konsultacji online. Szczegóły dotyczące tych usług są opisane na stronie Sklepu.
7. ZAKŁADANIE KONTA W SKLEPIE
Założenie Konta jest bezpłatne. Wystarczy wypełnić Formularz rejestracji. Konto można w każdej chwili usunąć, korzystając z funkcjonalności Konta lub wysyłając żądanie do Sprzedawcy.
8. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienia można składać przez całą dobę. Można to zrobić z Kontem lub bez, wypełniając Formularz zamówienia.
Procedura zamówienia:
- Wybierz produkt i dodaj go do koszyka.
- Przejdź do koszyka i kliknij „Przejdź do płatności”.
- Wypełnij Formularz zamówienia, podając dane i wybierając metodę dostawy oraz płatności.
- Zaakceptuj Regulamin i ewentualnie zgodę na dostarczenie produktu cyfrowego, co skutkuje utratą prawa do odstąpienia od umowy.
- Kliknij „Kupuję i płacę” i dokonaj płatności.
Umowa zostaje zawarta z chwilą kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę”.
9. CENY ORAZ OFEROWANE METODY DOSTAWY I PŁATNOŚCI
- Ceny są w polskich złotych (brutto).
- Obowiązuje cena widniejąca w momencie złożenia Zamówienia.
- Koszt dostawy doliczany jest do ceny Towaru.
- Dostępne metody dostawy: przesyłka kurierska InPost, paczkomaty InPost, odbiór własny.
- Brak kosztów dostawy w przypadku Produktów i Usług cyfrowych.
- Dostępne metody płatności: przelew, karta debetowa/kredytowa, przelewy elektroniczne, płatności mobilne (Blik).
- Darmowa dostawa na terenie Polski, gdy wartość zamówienia przekroczy 199,00 zł (nie dotyczy kodów rabatowych obniżających cenę poniżej tej kwoty).
10. TERMIN DOSTARCZENIA PRODUKTU CYFROWEGO LUB NIEODPŁATNEJ USŁUGI CYFROWEJ
Produkty cyfrowe dostarczane są niezwłocznie po zawarciu Umowy. Uważa się je za dostarczone, gdy Klient otrzyma e-mail z załącznikiem lub danymi logowania.
11. REKLAMACJA
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć produkty zgodne z umową.
- Reklamacje należy składać pisemnie lub e-mailowo.
- Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis problemu i żądania.
- Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
- Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
- W przypadku Klientów niebędących Konsumentami/Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
12. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient (Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta) ma 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.
- Oświadczenie o odstąpieniu należy wysłać e-mailem lub pocztą.
- Prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku m.in. umów o dostarczanie treści cyfrowych, jeśli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną zgodą Klienta.
- Sprzedawca zwraca wszystkie płatności w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia. Może jednak wstrzymać zwrot do momentu otrzymania zwracanego Towaru.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
13. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW KONSUMENCKICH
- Sprzedawca zgadza się na mediacje w sporach.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, np. z polubownego sądu konsumenckiego lub pomocy rzecznika praw konsumenta.
- Konsument może również złożyć skargę na unijnej platformie ODR.
14. PRAWA AUTORSKIE
Treści cyfrowe są chronione prawem autorskim. Klient może z nich korzystać tylko na zasadzie dozwolonego użytku prywatnego i prowadzonej działalności gospodarczej, bez prawa do ich udostępniania osobom trzecim. Nieuprawnione rozpowszechnianie grozi odpowiedzialnością cywilną i karną.
15. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Zasady przetwarzania danych i wykorzystywania plików cookies opisane są w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://pszczelasymfonia.pl/polityka-prywatnosci
16. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
- Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email firmie obsługującej proces ankietowania. Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii w formularzach jest obsługiwany w pełni przez firmę TrustMate SA z siedzibą Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii TrustMate może ponowić wysyłkę zaproszenia.
- Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
- Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
- Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
- Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
- Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
17. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiany przepisów prawa). Zmiany nie dotyczą umów zawartych przed ich wprowadzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Regulamin obowiązuje od 25 listopada 2023 r.